Σάββατο 14 Μαΐου 2016

5 Under 5€ ( 5 Προϊόντα κάτω των 5€ )



Καλησπέρα κορίτσια!! Σήμερα αποφάσισα να σας παρουσιάσω 5 οικονομικά προϊόντα (4 εκ των οποίων είναι προϊόντα μακιγιάζ και ένα περιποίησης) που με άφησαν πολύ ευχαριστημένη και θα τα ξανά προτιμήσω σίγουρα όταν μου τελειώσουν.


Θα ξεκινήσω με την κρέμα χεριών της bioten, με γιαούρτι και αμύγδαλο. Είναι στα 100ml και θα σας κρατήσει για αρκετό καιρό λόγω της υφής της. Την είχα πάρει σε προσφορά 1+1 γι' αυτό και δεν ξέρω την τιμή της, αλλά θυμάμαι ότι την είχα δει στα Hondo's Center κάτω από 5 ευρώ σίγουρα!

Για όσες σας ενδιαφέρει, αποτελείται από 100% φυσικά συστατικά και είναι paraben, paraffin και colorant free!








Είναι λεπτόρευστη και απορροφάται πολύ γρήγορα, αφήνοντας πολύ απαλό το δέρμα, με μια μυρωδιά φα-ντα-στι-κή, ενώ η ποσότητα που θα χρειαστείτε είναι ελάχιστη! Βέβαια αν έχετε ιδιαίτερο πρόβλημα με ξηρό δέρμα σίγουρα θα χρειαστείτε κάτι πιο ενυδατικό, αλλά για καθημερινή χρήση όσων θέλουν απλά να φροντίσουν τα χέρια τους για μια έξτρα ενυδάτωση είναι ότι πρέπει!




Συνεχίζω με το concealer από Flormar, το οποίο υποστηρίζει ότι είναι ένα full coverage concealer και είναι στα 4γρ. Η δική μου απόχρωση (σαν Χιονάτη που είμαι) είναι η πιο ανοιχτόχρωμη, το νούμερο 01 Fair Ivory. Δεν είναι σε καμία περίπτωση όσο καλυπτικά είναι άλλα concealer (βλ. camouflage από Catrice), αλλά κάνει καλή δουλειά και δεν το νιώθω "βαρύ" κάτω από τα μάτια μου (αν και θέλει καλό blend γιατί μπορεί να μαζέψει στις γραμμές). Ως αρνητικό του θεωρώ το ότι είναι σε βαζάκι, αλλά παίρνω με μικρή σπάτουλα την ποσότητα που θέλω για να μη βάλω το δάχτυλό μου. Δε θυμάμαι ακριβώς τιμή, αλλά το είχα αγοράσει γύρω στα 4 ευρώ και κάτι. Αν είναι η περίοδος που αναζητάτε ένα καλό οικονομικό concealer επισκεφθείτε ένα κατάστημα της εταιρίας αν έχετε τη δυνατότητα και ρίξτε του μια ματιά!




Επόμενο, είναι το ρουζάκι από Essence, το οποίο είναι από τη σειρά Silky Touch στην απόχρωση 20 Babydoll και είναι ένα ροδακινορόζ χρώμα που κατά τη γνώμη μου είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι. Δεν είναι εντελώς ματ, αλλά δεν έχει και πολλούς ιριδισμούς. Αν κοιτάξετε καλά μέσα στο προϊόν θα δείτε πολύυυ μικρές γυαλάδες οι οποίες δε θα φανούν όταν το τοποθετήσετε στα μάγουλά σας, απλά θα δώσουν μια έξτρα ανεπαίσθητη λάμψη στο μακιγιάζ σας! Νομίζω πως έκανε 3,89 και η ποσότητά του είναι 5γρ. Τρίβεται λιγάκι, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό, έχει έντονη απόδοση που μπορεί να χτιστεί και με ένα ελαφρύ χέρι δίνει μια αίσθηση υγείας στα μήλα σας! Πολύ ευχαριστημένη και με το χρώμα και με την τιμή και με τη διάρκειά του προϊόντος σε γενικές γραμμές!







Από οικονομικά καλλυντικά δε θα μπορούσε να λείπει η Golden Rose! Το συγκεκριμένο βερνίκι είναι ένα απ'τα αγαπημένα μου όταν καλοκαιριάζει και χάρηκα πολύ που επιτέλους μπορώ να το φορέσω ξανά! Είναι από τη σειρά Color Expert στην απόχρωση 66, με ποσότητα 10,2ml. Το βουρτσάκι είναι πολύ καλό, καθώς είναι πλατύ και βοηθάει πολύ στην τοποθέτηση του χρώματος στο νύχι χωρίς να ξεφεύγει. Το χρώμα είναι λιλά και έχει ικανοποιητική απόδοση με την πρώτη στρώση, αλλά εγώ περνάω πάντα 2 χέρια. Η διάρκειά του χωρίς top coat είναι η συνηθισμένη που έχουν όλα τα βερνίκια νυχιών, δεν περίμενα κάτι περισσότερο, αλλά για την τιμή των 1.80 με τέτοια απόδοση αξίζει σίγουρα τα λεφτά του (γι'αυτό και έχω προμηθευτεί και άλλες αποχρώσεις)!

Τελευταίο, αλλά εξίσου αγαπημένο είναι το κραγιόν από Beauty Line Cosmetics στην παλιά τους συσκευασία. Η απόχρωση που έχω ξεχωρίσει εγώ είναι το νούμερο 7, ένα μωβ με ροζ υποτόνους που ανάλογα με το τι μολύβι χειλιών θα χρησιμοποιήσετε πριν το εφαρμόσετε παίρνει και την αντίστοιχη απόχρωση στα χείλη σας. Είναι ματ, αλλά δεν ξηραίνει σε καμία περίπτωση τα χείλη, κρατάει χωρίς περίγραμμα γύρω στις 3 ώρες, αλλά αφήνει σίγουρα κάποιο stain για ένα ακόμη 2ωρο. Δεν είναι πολύ σταθερό, δηλαδή αν πιείτε θα αφήσει λεκέ, αλλά για τα 2.50 ευρώ του θεωρώ ότι δεν αποτελεί και μεγάλο πρόβλημα εφόσον έχει μια σχετικά καλή διάρκεια! Α! Ξέχασα να σας πως πως έχει μια ευχάριστη, αλλά όχι έντονη μυρωδιά που εμένα μου θυμίζει μέντα!








Αυτά ήταν τα δικά μου 5 αγαπημένα προϊόντα κάτω των 5 ευρώ! Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Αν ναι, ποια είναι η άποψή σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου